Comandă rapid:  0758.258.001
 0234.533.537

Intrebari frecvente

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

  • poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
  • poti primi informatii personalizate in functie de listele de cumparaturi de pe www.naturaorganica.ro;
  • esti invitat la evenimentele off-line organizate de www.naturaorganica.ro, la targurile de profil la care participam si la intalnirile pe care le vom organiza.
Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Contul meu” in sectiunea „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?

Prin intermediul www.naturaorganica.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;
  • scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 031.9301, de luni pana vineri, intre 09-18, iar sambata si duminica intre 10-14..

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora care lipsesc de pe stoc, acestea fiind ori stoc epuizat ori lipsa stoc– de exemplu produsele care sunt cu stocul epuizat vor fi livrate dupa refacerea stocului in maxim 20 zile lucratoare iar in cazul produsele care nu mai sunt pe stoc acestea vor lipsi pe o perioada nedeterminata. Pentru evitarea oricarui dubiu produsele sunt procesate in urmatoarele intervale:

  1. produse aflate pe stoc – o zi lucratoare;
  2. produse care sunt in stoc epuizat – intre o zi lucratoare si 21 zile lucratoare;
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb S.C. Natura Siberica S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.naturaorganica.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 24%) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.naturaorganica.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
  • plata online prin card bancar indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
  • pentru prin ordin de plata indiferent de modalitatea de livrare aleasa.
Metode de livrare

Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

*Tarifele includ taxa de ramburs